Home
Stem
Doe mee
Contact
Planning
Partners

FAQ

FAQ

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik op de onderstaande onderwerpen om het antwoord te lezen. Wordt jouw vraag hier niet behandeld, neem dan contact met ons op.

Wat is de looptijd van de verkiezingen?

De verkiezing loopt van 17 september tot en met 15 november 2018. Gedurende deze periode kunnen consumenten hun beoordeling geven over de foodservice bedrijven. Bekijk hier de volledige planning.

Hoe kan ik actief deelnemen?

Je kunt de consumenten zowel in de fysieke outlets als online oproepen om een beoordeling te geven over jouw bedrijf. Wil je de consumenten op locatie oproepen om hun beoordeling uit te brengen? Dan kun je onder andere gebruikmaken van posters en flyers. Deze posters en flyers zijn verkrijgbaar in de huisstijl van de verkiezing. Je kunt de consumenten online oproepen door gebruik te maken van banners. Deze banners kun je gebruiken in alle online uitingen, zoals op jouw website, in jouw nieuwsbrief en op social media. Bekijk hier hoe je actief deel kunt nemen.

In welke categorie├źn worden prijzen uitgereikt?

Als er voldoende genomineerden (minimaal twee) per categorie zijn, zal de prijs in elke categorie uitgereikt worden. Bekijk het overzicht van de categorie├źn waarin foodservice bedrijven kans maken op de prijs.

Wanneer worden de winnaars bekendgemaakt?

De winnaars worden bekendgemaakt op 8 januari 2019 tijdens een gala avond op de Horecava in Amsterdam.

Waar kan ik terecht met vragen of opmerkingen?

Q&A streeft ernaar zo volledig mogelijk informatie te verstrekken. Mochten er echter vragen zijn, neem dan contact op met Q&A. Ook als er onduidelijkheden zijn over de verkiezing of incorrecte gegevens zijn vermeld, kun je contact opnemen met Q&A.